[Polska]Szkolenia handlowe
![](/products_photo/40/40223.gif)
PRZYK?ADOWE PROGRAMY SZKOLE? HANDLOWYCH
NEGOCJACJE HANDLOWE
Cele szkolenia: Rozwini?cie umiej?tno?ci uczestników w zakresie przygotowania i przeprowadzania skutecznych negocjacji z kontrahentami firmy.
Czas: 2 dni ( 16 h lekcyjnych). Maks. Liczba uczestników : 10 osób.
Zakres tematyczny szkolenia:
Przygotowanie do negocjacji
• Przygotowanie strategii negocjacyjnej (cel, BATNA, OPK, strategia „win-win”, inne strategie)
• Przygotowanie taktyki negocjacyjnej (dane o stronie przeciwnej – s?abe i mocne strony, autoanaliza swoich umiej?tno?ci, wybór taktyki, opracowanie taktyk neutralizuj?cych)
• Przygotowanie pola (miejsce, czas, uczestnicy, materia?y, sprz?t i wyposa?enie techniczne)
Struktura negocjacji oraz pomocne narz?dzia
• Ogólny plan przebiegu rozmowy (cel rozmowy, zakres i kolejno?? tematów, czas dla obu stron, notatki i zapisy)
• J?zyk negocjacji, tryb warunkowy i „balon próbny” jako narz?dzia prowadzenia rozmowy
• Charakterystyki psychologiczne negocjatorów
• Teorie potrzeb w negocjacjach
• Pomocne zapisy
Prowadzenie negocjacji
• Stworzenie atmosfery, budowa pozycji
• Okre?lenie zasad przebiegu i czasu rozmowy
• Ocena celów drugiej strony (ich BATNA)
• Zdefiniowanie obszaru negocjacji
• Pytania i s?uchanie, o?wiadczenie, notatki
• Targowanie si?
• Techniki wywierania wp?ywu i techniki obronne (kilkana?cie technik do zastosowania i ich neutralizacja)
• Zmiana stanowisk (odwrócenie) i szukanie rozwi?za?
• Impas i wychodzenie z impasu
• Podsumowanie i zako?czenie negocjacji – re?im ustale?
Najcz?stsze b??dy negocjatora – jak ich nie pope?ni?, jak naprawi??
Zako?czenie szkolenia
• Podsumowanie nabytej wiedzy i umiej?tno?ci
• Wr?czenie certyfikatów uko?czenia szkolenia
PODSTAWOWE TECHNIKI SPRZEDA?Y I PROWADZENIA SPOTKA? HANDLOWYCH
Cele szkolenia :
• Tworzenia wizerunku profesjonalnego handlowca
• Przygotowania i przeprowadzenia wizyty handlowej
• Wykrycia potrzeb klienta i dopasowania do nich rozwi?zania
• Budowania pozytywnych relacji z klientem
• Radzenia sobie z zastrze?eniami klienta
• Zasad prowadzenia negocjacji handlowych
Czas: 2 dni ( 16 h lekcyjnych). Maks. Liczba uczestników : 12 osób.
Zakres tematyczny szkolenia:
Profesjonalny Handlowiec i jego wizerunek
• Zdefiniowanie wizerunku profesjonalnego handlowca
• Kszta?towanie skutecznej postawy i odpowiedniego nastawienia
• Doskonalenie wizerunku i skuteczno?ci dzia?ania poprzez prac? z cia?em, gestykulacj?, postaw? i mimik?
• Wywieranie wp?ywu g?osem i kszta?towanie po??danego odbioru
Spotkanie z Klientem – Podstawy Wizyty Handlowej
• Etapy wizyty handlowej - krok po kroku , droga prowadz?ca do skutecznej sprzeda?y
• Sztuka nawi?zywanie kontaktu – w rozmowie telefonicznej i podczas spotkania
• Efektywne badanie potrzeb klienta – profesjonalne doradztwo i dba?o?? o interesy klienta kluczem do d?ugotrwa?ej wspó?pracy
• Sztuka zadawania pyta? i aktywnego s?uchania jako skuteczne narz?dzia prowadzenia rozmowy handlowej
Dodatkowe informacje:
Miejsce produkcji: | Ca?y kraj |
Marka: | Dedal Konsulting |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Czas dostawy: | 14 dni |
Kategoria: Us?ugi dla firm -> Nauka -> Kursy, Szkolenia
Dedal Konsulting s.c.
|
Ulica: | Brzozowa Droga |
Miasto: | Ustanów |
Kod pocztowy: | 05-540 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 7361826 |
Faks: | +48 22 7361826 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Jacek Olkowski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 7361826 |
Telefon komĂłrkowy: | +48 509444452 |
|